Friday, June 10, 2011

Taman Rekreasi Kolam Air Panas Ulu Legong Part 2..

Sambungan.....

Perghh!! First tym mandi kat kolam air panas memang teruja gilerr... Dah la orang ramai kat sana... Tempat tu memang tak tutup sentiasa je buka 24 jam.. Nak dijadikan cerita anak buah aku ne punya la excited sangat nak mandi apa lagi g la bawa dia tempat port kanak-kanak.. Panas giler tempat tu. akak aku kata kena rendam kaki dulu lama-lama baru tak terasa panas nya.. betul gak.. tak puas aku kat port bebudak aku g la tempat yang dewasa plak.. kat sana lagi panas airnya.. walau apa pun  bestt.. panas dia menusuk-menusuk ke dalam badan.. aku apa lagi berendam je la.. walaupun panas badan terasa segra bila dah lama-lama berendam.. bila ada kesempatan aku nak p lagii....

6 comments:

Bro Ery said...

Lain kali bawak telur sekali try rebus dekat sana.. Hehehe.. Bro ada tengok orang rebus telur kat kolam air panas..

Jiwa Lara said...

tak t'fikir plak br0 nk bwak telur g sne..len kali je la try..hehe

arif helmi said...

i have follow ur blog..this mine http://arifhelmi.blogspot.com/

アヌム ちゃん said...

bestnyaaaa..tp time panas2 ni x larat kot nk mandi air panas..heee

cik mun said...

seronoknye..nak mandi air panas juagaklah..

jom komen entry saya

Hafizi Sakan said...

jalan2..bace jap..n follow blog nieh!!.....(http://kitamengonsi.blogspot.com/..moh singgah n follow!..hehe)

GG Manchester United

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tabungan Lara

Jiwa Lara World - Bila Pena Mula Menari Menulis Kalimah Tanpa Hentinya...