Friday, August 3, 2012

Bila Mak Datin Melaram

Assalammualaikum dan Salam Jumaat...

Entah kenapa tetiba ja aku rindu ngan anak sedara aku yang sorang nih... nama dy Nurfaizatul Najwa @ Wawa... Lebih mesra lagi aku panggil dy Yayang.. tu la nama manja yang kitorang panggil dy kat umah... Anak sedara aku nih bab bergaya memang TOP memang 1st Class laa.. Memang pantang sangat nampak make up dan sewaktu dengan nya.. Sebab tu la aku panggil dy jugak Mak Datin..

Mak Datin Beraya Tahun Lepas

Mak Datin n Ojan

Yayang Busu 

Mak Datin Junior

Mak Datin Nak p Kenduri

Top Model 2011

Raya Tahun Lepas

Budak nih memang pantang nampak orang pakai bedak dan yang sewaktu dengannya.. selagi tak dicalit lipstik ke bedak ke kat muka dy memang dy akan mrajuk yang sangat-sangat merajuk.. bila dah bagi pkai lipstik mulut dy memang akan tersenyum je.. kalau nak makeupkan memang kena cukup semua.. bedak, blusher, airliner, air shadow, mascara, lipstik.. kalau ada 1 je kurang dy akan tegur n amek sendiri benda tu suruh pakai kat muka dy.. Mak Datin ouh Mak Datin.. Busu dy rindu dah dengan dy nih... Raya nanti busu jumpa yayang eh... Sayang Yayang Busu...


No comments:

GG Manchester United

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tabungan Lara

Jiwa Lara World - Bila Pena Mula Menari Menulis Kalimah Tanpa Hentinya...