Monday, August 27, 2012

untitled entry

Assalammualaikum dan Salam Lebaran..

Amacam ngan raya korang tahun nie ? ada best x macam tahun lepas ? lama bebeno dah tak hupdate menatang nih.. bukan disebabkan ketiadaan internet.. tapi disebabkan ketahapan kemalasan yang amat tinggi.. al-maklum laa mood raya la kata kan ... raya ke aku ? hah ! tu 1 persoalan yang patut aku tanya dalam diri aku dulu.. raya tu memangla raya tapi bagi aku raya aku dengan orang lain tidak sama.. walau apa pun tahun nie aku happy la.. banyak masa cuti raya aku luangkan bersama keluarga ku...

Published with Blogger-droid v2.0.6

1 comment:

Kesuma Angsana said...

BEST cam nak tambah seminggu lagi hehehe

GG Manchester United

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tabungan Lara

Jiwa Lara World - Bila Pena Mula Menari Menulis Kalimah Tanpa Hentinya...