Friday, May 6, 2011

Entry Bosan + Kosong

Alhamdulillah.. sekarang dah boleh online.. boleh la nak update entry.. pi tak selalu nak update.. kat rumah ngan kat u berbeza.. kat rumah nie banyak kerja nak dibuat.. hehe.. ri nie tak tau la nak buat apa.. nak mencarut takde idea.. sekarang nie pun tengah buat kerja.. sempat gak aku online.. huhu.. aku buat 2 kerja dalam satu masa.. sambil jaga kedai mak aku, aku menaip bil-bil barang bengkel abang ipar aku.. aku balik cuti 2 minggu je.. lepas tu aku balik kedah lagi.. huhu.. idea aku memang tak de ari nie.. k la, malam nanti jumpa lagi...

2 comments:

Anonymous said...

Mana ea nak cari idea. Huhuhu. Banyaknya kerja dia kat rumah. Cer citer cer citer. Hehehe.

Jiwa Lara said...

Nak cari kat lubang cacing la Miss Tira..hehehe..

GG Manchester United

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tabungan Lara

Jiwa Lara World - Bila Pena Mula Menari Menulis Kalimah Tanpa Hentinya...