Wednesday, January 4, 2012

Paper Arab Lagi...

Assalammualaikum w.b.t...

Hari nie merupakan hari kedua aku exam tuk sem 3 nie...hope boleh jawab la nanti...exam aku petang nanti... bagi aku nie subjek killer la gak... subjek arab tuh.. walaupun dari sekolah rendah sampai sekarang aku ambik arab tapi masih tak leh nak faham... hahahaha.. aku pun tak tau kenapa... biase la tu kan mane la ade orang yang nak boleh faham semuanya.... exam petang nie MAHARAT ALKITABAH WA MUHADATHAH... subjek nie pasal kemahiran nak wat esei la dalam arab... memang terbaik la kalau aku boleh buat semua nya nanti... 3 esei tu nak dibuat... mana nak perah otak wat esei nanti.... dah la semalam pun exam arab... exam semalam tu kira ok la gak boleh jawab semuanya... entah betol ke tidak tu belakang kira...



Jom sambung study lagi... study ke stdooooo....

1 comment:

Emmett Travis said...

Hello matee great blog

GG Manchester United

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tabungan Lara

Jiwa Lara World - Bila Pena Mula Menari Menulis Kalimah Tanpa Hentinya...