Sunday, January 8, 2012

Serabut dan serabut lagiiiiiii!!!!!!!

Assalammualaikum w.b.t

Aku dah abis 3 paper ada 6 paper lagi yang terpaksa aku harungi... minggu nie memang teruk la... bagi aku semua subjek killer... da la bederet tiga hari non stop... mampu kah aku???? InsyaALLAH, aku mampu untuk melakukan nya....

Isnin aka esok paper arab lagii.... Arab lagi dan arab lagii....hope aku boleh buat yang terbaik lagi.. dah la markah midsem tak seberapa nak memuaskan hati ku... so, tuk esok kna la jawab molek2... bila dah study kepala pun berserabut... fikir itu fikir ini... bila la nak abis semua ini... pening den memikirkannya....



Pening + Serabut... banyak sangat nak di hafal....
Ya ALLAH permudahkanlah segala urusan hamba-Mu ini..




No comments:

GG Manchester United

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tabungan Lara

Jiwa Lara World - Bila Pena Mula Menari Menulis Kalimah Tanpa Hentinya...