Tuesday, May 1, 2012

Aku Dalam Kegelapan..

Salam...

Perghh!! memang ketaq lutut la tadi.. dah la sorang2 kat bilik..akak roomate g balik kampung.. takut woo dengan hujan lebat, petir, guruh, kilat sambung menyambung.....tiba2 jaa gelap.. memang dah agak dah blok aku nie pantang hujan lebat dan seangkatannya akan black out... takutt siott.. kalau ada teman xpe lah.. nie dok sorang2.. torchlight xde lilin xde smua xde..so, hanya berbekalkan lampu Hp ja la aku dalam bilik... memang dalam ketakutan habis laa... kaki, badan semua seram sejuk.. sepatutnya hujan2 lebat cam tu orang kesejukkan tapi aku tak... aku panas bukan sebab ape sebab aku takut dok sorang2 dalam bilik....

No comments:

GG Manchester United

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tabungan Lara

Jiwa Lara World - Bila Pena Mula Menari Menulis Kalimah Tanpa Hentinya...