Friday, May 4, 2012

Semangat Nak Bercuti

Assalammualaium...

Yeah ! Mei dah datang... xlama lagi nak balik kampung.. semangat doe nak balik.. dah lama x balik kampung.. last balik pun raya tahun lepas... cuti sem lepas tak balik pun.. cuti sebulan jew.. malas nak balik.. Final exam start 11 Jun  till 26 Jun.. 30 Jun fly balik kampung... yeay2.. suka nya nak balik kampung... balik bukan bercuti okay ! cuti sem nie akan aku habis kan berpraktikal kat Muzium Tamadun Islam Sabah..InsyaALLAH akan start 1 Julai nanti.. mudah-mudahan semuanya berjalan dengan lancar.. tiket pun dah beliiiiii..... Nasib baik dapat tiket promosi ulang alik dapat RM302 sorang.. aku beli ngan member praktikal sekali... 



Yang nie plak tiket aku cuti midsem Sem 5.. terlalu awal beli.. sebab tiket tengah promosi.. Only RM7.. masuk cukai semua RM59... fly dari Kuala Lumpur - Brunei... nie kali kedua kot aku ikut laluan antarabangsa.. Bruneii gtu.. dekat je pun dengan tempat aku...

Yeah ! x sabar nak balik bercuti...cuti kew??? sorry to say.. Praktikal eh... Tiket pakej PRAKTIKAL, PUASA DAN RAYA  sekali..x ke jimat tu... nasib baik la ambil praktikal kat Sabah...

2 comments:

Cik Amal said...

selamat pergi dan selamat balik
done follow ur blog


belog ni, amal tengok tak ade HEARTBEAT
HEARTBEAT tu macam nuffnang, boleh dapat duit even dengan blog
meyh tengok tuto yang amal buat
http://sayacikamal.blogspot.com/2012/05/cara-daftar-heartbeat.html

rAIHan said...

blogwalking here..

jemput singgah:
http://sukacakapsorang.blogspot.com/2012/05/makluman-utk-bakal-pelajar-uitm.html

GG Manchester United

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tabungan Lara

Jiwa Lara World - Bila Pena Mula Menari Menulis Kalimah Tanpa Hentinya...