Tuesday, May 1, 2012

Dunia Whatsapp...

Assalammualaikum..

Sejak kebelakangan nie aku memang ketagih gilerr main whatsapp... pada hal benda tu memang dah lama wujud pun.. cuma xtau je functionnya.. al-maklum laa budak baru belajar kata kan.. Sejak bila aku main whatsapp nie??? rasanya start bulan March kot.. aku x sure la bila aku main benda alah.. biasa aku guna skype, ym, tagged, fb dan macam2 lagi la... tapi semenjak guna whatsapp nie aku dah ketagih.. bukan ketagih dadah ye...

mula2 member yang aku ada dalam contact list xla banyak mana pun.. ada juga la sorang dua... lepas tu makin ramai dan makin ramai lagiii... baru2 nie aku join group whatsapp Abg Ben Ashari... alaaa blogger yang terkenal tuh... dalam group tu banyak orang yang aku tak kenal tapi bila je whatsapp macam dah kenal lama... bak kata orang putih kawan di alam maya... memang terbaikkkkk dari ladanggg laaaaa...

No comments:

GG Manchester United

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tabungan Lara

Jiwa Lara World - Bila Pena Mula Menari Menulis Kalimah Tanpa Hentinya...