Wednesday, July 25, 2012

Happy Family

 Assalammualaikum...

Bosan duk ofis nih xde buat keje... dari isnin sampai skang xde keje lagi.. nasib la praktikal je..klu betul2 keje komfom bosan tahap siput babi nak beranak.. bosan2 nih aku godek2 gambar tadi, then aku terfikir untuk letak gambar family aku.. hehehe.. semua adik-beradik aku dah berumah tangga dan aku ? Aku masih lagi single but not available.. kihkihkih... xnak fikir dulu pasal kawen2 nih even banyak member yang dah kawen dan siap ada baby lagi.. Aku ? Aku tunggu abis belajar dulu, pastu kerja , pastu bagi mak bapak aku senang laa..

mom n dad bersama cucu-cucunya..

mummy n daddy

Sis Ronny n Bro Wahid + Nur'ain 

Sis Lynn n Bro Hasbollah + Fikri + Fahmi + Fauzan

Sis Laila n Bro Sazali 

Sis Maya n Bro Manap + Hafiz
Bro Dillah n Sis Nor
Sis Cmah n Bro Pyan + Wawa

        
Jiwa Lara 



 # Sis Laila n Bro Dillah baru je menikah tahun nih.. InsyaALLAH, 09 Sept nih ada wat kenduri.. meh lah datang.. jangan malu jangan segan...




4 comments:

hazwan hairy said...

wahhh ramainya anak buah..meriahhh!!

Noor Atikah Ramli said...

ramainye ^^

aNiss :):) said...

family besar, BEST! :D

HanaNabihah said...

eheh. tak lama lagi lah tu. kan. Kadang2 rasa sedey jugak tgk kawan2 dah kawin & beranak-pinak. Kita dok terkontang-kanting lagi belajo. adeh. jelez! hoho

GG Manchester United

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tabungan Lara

Jiwa Lara World - Bila Pena Mula Menari Menulis Kalimah Tanpa Hentinya...