Wednesday, October 31, 2012

Zaman Persekolahanku...

Assalammualaikum dan salam sejahtera..

Rabu yang membosan kan.. kelas pagi dibatalkan.. yeahhh! memang aku suka pun if xde kelas.. tapi jam 5 nanti ada kelas plak..xleh lagi nak ponteng.. dah 3 kali aku x masuk kelas tu..disebabkan penyakit M yang berleluasa..

okeh2..saja aku nak kongsi nih saat memori indah aku sekolah dulu sampai skang.. ceh! kemain lagi aku.. nampak sangat perbezaan aku dari dulu sampai skang..dulu nak lap hingus pun x reti lagi skang selsema cket pun dah kecoh... hahahaha

 Tahun 4 puteri - 2000

Tahun 6 - 2002
Tingkatan 4 Sains 1 - 2006

Tingkatan 6 - 2009

Tahun Akhir Pengajian di UKM sesi 2012/2013

Alam persekolahan adalah kenangan yang paling terindah!!!!


5 comments:

Anisa Anuar said...

nice timeline of ur studies...awesome!!!

xoxo Anisa

fizalinolie said...

Betul!saya sokong awak... Zaman sekolah adalah zaman yang terindah dalam hidup. Bila dikenang, kekadang mampu membuatkan kita rindu utk lalui semula saat-saat indah itu :)

Mrs Velentine said...

rindu pula mau sekolah kan3x

Anonymous said...

zaman sekolah mmg saat1 paling indah dalam hidup kan

Norliza Ab Ghani said...

xsuka skolah sebab kena bangun pagi2 buta.haha

GG Manchester United

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tabungan Lara

Jiwa Lara World - Bila Pena Mula Menari Menulis Kalimah Tanpa Hentinya...