Saturday, January 5, 2013

Coretan di pagi buta

Assalammualaikum dan salam sejahtera..

Alhamdulillah.. masih lagi berkesempatan untuk menjenguk blog aku nih.. even pun selalu buka tapi nak menaip entry tu x berkesempatan lagi.. sibuk dengan final exam.. skang pun laptop x bukak lagi since selasa lepas... see ! Betapa gigihnya aku berstudy.. kalau on pun just nak tengok note o print note pastu tutup balik.. betapa nekadnya aku x nak bukak laptop.. hahaha

Kalau nak on9 just thru by tablet.. aku tulis entry nie pun by tablet.. nasib la dah install apps blogger.. kalau bukak by laptop komfom la aku x berstudy.. myb ada tapi 80 peratus mata aku tumpu kat laptop..sebab tu la aku dah amek inisiatif dengan tekad x bukak laptop till exam abis.. mampu kah aku ? In sha Allah aku mampu laksanakan.. chewahhhhh!!!

Exam ? Untuk setakat nie not bad laa..still bleh jawab lagi.. baru 2 paper dah abis.. masih ada 4 paper lagi yang terpaksa di harungi.. hope dapat skor lebih sem nie.. <(@ ̄︶ ̄@)>

#Mata dah mengantok... ntah pape yang aku merapu.. aku x reti nak buat esei.. pendahuluan lain, isi lain n penutup pun lain... mata aku dah x mampu nak menahan nak tdo.. pagi ouls !

2 comments:

hazwan hairy said...

haa gudluck again..buat yg terbaik! untunglah pakai gadget2 cnggih leh install..hakhak

MalizaMah said...

banyak juga paper erk.

GG Manchester United

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tabungan Lara

Jiwa Lara World - Bila Pena Mula Menari Menulis Kalimah Tanpa Hentinya...