Sunday, June 24, 2012

5 Hari Lagi

Sedar tak sedar aku bakal menghabiskan sesi pengajian aku untuk sesi 2011/2012... yeah! semester 4 aku akan berakhir tidak lama lagi.. last paper aku adalah Selasa nie 26 Jun 2012 dan aku bakal terbang ke Kepulauan Borneo 30 Jun 2012... Selamat tinggal bumi UKM.. dan aku akan kembali semula 10 September 2012 sebagai seorang senior.. tahun 3 tuh! aku rasa baru semalam je menjejakkan kaki ke bumi UKM nie.. dalam sedar tak sedar dah bakal meninggalkannya... sob sob sob..



30 Jun 2012 balikkkkkkkkkkkkkkk......

Cuti sem aku nanti akan dihabiskan dengan berpraktikal di MUZIUM SABAH... selama 2 bulan aku akan mengharunginya... Hope semuanya nanti akan berjalan dengan lancar.. Memang terbaikkan... Flight aku 30 Jun 2012 jam 3.30 petang dari LCCT dan akan dijangka tiba di lapangan terbang Kota Kinabalu jam 6.00 petang... 1 Julai 2012 keesokkannya aku akan mendaftarkan diri ke MUZIUM SABAH... Yeah! bakal bermula lah kehidupan aku menempuh ke alam PRA-Pekerjaan...




Bye-bye UKM....Welcome to Kepulauan Borneo !

2 comments:

Zul De Alexis said...

practikal nnt wat yg terbaek ok..:)

Jiwa Lara said...

tq Zul.. jadi budak nerd la nanti bila dah praktikal x pun jadi orang2 dalam muzium tu...(:

GG Manchester United

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tabungan Lara

Jiwa Lara World - Bila Pena Mula Menari Menulis Kalimah Tanpa Hentinya...