Friday, November 9, 2012

Bila la nak maju

Assalammualaikum dan salam sejahtera..

Mak aih jenuh aku menunggu.. bukannya nak merungut tapi kepuasan pelanggan harus lah di utamakan.. tak gitu ? Rakyat didahulukan pencapaian diutamakan.. chewaahh ! bukan apa , aku sebagai pengguna berhak untuk bersuara untuk memastikan keselesaan dan keutamaan untuk pengguna lain..

dalam tiket kemain lagi sila tunggu 10 minit lebih awal bagi mengelakkan terlepas bas... haram jadah ! tunggu setengah jam pun tak kunjung tiba.. bukan nak komplen ke apa tapi hak kita sebagai pengguna kena lah hormati.. if terlambat pun kena la maklum kan lebih awal.. nie langsung xde khabar berita..

tak kesian ke kat penumpang yang duduk tercongok je dari tadi.. bukannya ada pun tempat duduk yang disediakan.. kalau ada pun kena naik atas.. kesian aku tengok kat makcik , pakcik, budak2 yang menunggu.. penat kot berdiri lelama.. sedangkan aku sendiri pun dah penat berdiri sambil taip entry nie.. bangkit la weiiii ! sampai bila nak camnie... aduyaiiiiiii

Published with Blogger-droid v2.0.9

6 comments:

Mrs Velentine said...

mmg bas ni suruh awal tp lambat juga jalan

Nur farahiza said...

kadang2 dye tido bawah pokok ok , gila jahat

MarliaMarble said...

macam tulah pengangkutan di malaysia..bilalah nak naik taraf..! =D

Anak Pak Muin said...

biase la tu ;)

Cik Amal said...

kami pernah tunggu sampai 2 jam hewhew
sabor jer lahh

saya tag anda ok
http://sayacikamal.blogspot.com/2012/11/contest-saya-sayang-kamoo-sahabat.html

cerita best said...

biasa la 2

GG Manchester United

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tabungan Lara

Jiwa Lara World - Bila Pena Mula Menari Menulis Kalimah Tanpa Hentinya...