Monday, November 5, 2012

Jadual Peperiksaan


Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Sedar tak sedar semester 1 sesi 2012/2013 bakal melabuhkan tirainya.. begitu pantas masa berlalu dan mengejar masa yang berikutnya... skang aku berada di tahun akhir pengajian ku.. maka, ini bermakna aku bakal menghabiskan sesi pengajian ku tidak lama lagi.. 

InsyaALLAH penghujung semester 2 2012/2013 aku akan menghabiskan pengajianku d UKM... apa pun yang paling penting, aku harus menghabiskan dulu sisa baki semester ini... kat bawah nih ada aku serta kan jadual peperiksaan aku untuk semester ini... 

peperiksaan akan bermula 02 Januari 2013 -  17 Januari 2013... 3 minggu peperiksaan sebanyak 6 kertas peperiksaan yang bakal aku jalani.. bila tengok sesi tamat pengajian tu x sabar rasa nya nak abis... hahahaha... walau apa pun TESIS mesti aku siap kan... x bergerak lagi benda alah tu...








4 comments:

Kesuma Angsana said...

gd luck ye dear

KorN said...

selamat menempuh liku2 seorang pelajar.. biasa la tu... buat slow2 tesis tu.. nnti last minit konpem siap pnya.. hehe

Mrs Velentine said...

good luck

Nur farahiza said...

gudluck

GG Manchester United

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tabungan Lara

Jiwa Lara World - Bila Pena Mula Menari Menulis Kalimah Tanpa Hentinya...