Sunday, November 18, 2012

Mencarut je lebih...

Assalammualaikum dan salam sejahtera...

Pheww! kemain lagi aku ri nih semangat betul bangun pepagi... kalau tym hujung2 minggu nih koman2 pun bangun 9-10 pagi tu pun masih awal lagi... hahahaha... semalam baru je sampai dari Kluang.. al maklong la tengah berhoneymoon.... honeymoon yang gila2 sampai asimen langsung x sentuh... apa nak jadi oii dengan diri aku nih... sedar2 la ye dah tahun last ni jangan nak buat perangai.. :P

Sampai UKM semalam around 5pm.. kemas2 barang, keluar masuk dari beg ke almari.. kemas2 meja yang bersepah ditinggalkan..dengan buku yang bergelimpangan dengan haluan masing2.. penat kemain lagi.. dah abis kemas apa yang patut merangkak-rangkak anak mengeluarkan sang laptop dari pertapaannya, sang asimen dari persembunyian ku... hahaha.. baru nak wat asimen bhaiii.. terbaik laaa !!!

Decide nak siapkan semua asimen yang tergendala sejak berkurun lama.. kalau 1 x kisah la nie ada 4 asimen yang tertunggak.. first, siapkan asimen Akidah Islam coz semua bahan dah ada tau taip balik je lagi... fine ! bila dah siap semua dengan tak semena2 nya tangan nie gatal sangat ter-No... Arghh! tensen kot... last2, rehat sat pastu sambung balik.. done ! siap satu dah asimen aku tinggal 3 lagi berQ minta disiapkan.. aku dengan MALAS nya say bye bye kat asimen yang lain tu...

Okeh! nak cite kejadian ri nie... tadi pagi kemain eksaited bangun awal... pada hal semalam lewat tdo.. apa nak jadi dah dengan mata aku nih... okey2, continue da story... tadi xde plan pun nak keluar p mana2 ri nie.. ntah kenapa plak tetiba tekak aku nih kepingin sangat nak makan Dunkin Donuts.. pelik betul pepagi dah mengidam nak makan benda alah tu... pusing kanan pusing kiri baring duduk semua tak kena.. last2 p mandi siap2 then aku p TBS... buat apa kat TBS ? beli tiket ? hahahaha... beli Dunkin Donuts laa.. ada ke patut kepingin makan Dunkin kat TBS tu... padahal sama je semua rasa Dunkin tuh yang kat TBS gak tekak aku ni nak..ish2... giler betul tekak aku nih.. nasib la x kepingin nak makan asap bas kat sana tu.. hahahahaha

Aduiiii... mencarut lebih dah aku nih, next asimen tak buat lagi...buat cepat sebelum terbitnya fajar matahari esok... esok nak hantar 2 asimen dan perlu disiapkan malam nie... tensen x sudah2...


1 comment:

Mrs Velentine said...

blog berwajah baru yea..agak payah nak baca,,,hehehe....

GG Manchester United

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tabungan Lara

Jiwa Lara World - Bila Pena Mula Menari Menulis Kalimah Tanpa Hentinya...