Tuesday, April 12, 2011

Air Susu Kacang Diludah Oleh Peniaga

FuH!!!! Apa kejadah.. Tergamak buat keje cam tu.. Kalau nak cari rezki tu buat la dengan kerja yang betul.. Nie sanggup ludah kat dalam minuman tu.. Macam-macam fe'el zaman sekarang.. Agak-agaknya terlebih advance kot sampai buat keje cam tu.. Malu sungguh!! cam takde pendidikan je buat keje cam tu.. Korang tengok la rakaman video ini... Kejadian ini berlaku di kawasan Bandar Baru Bangi.. KlikSini kalau nak tengok..

Selamat Membaca.

2 comments:

Miss Tira said...

Dah pernah tengok video tu. Yang rakam tu pun rasa macam nak tunjal je cuping telinga dia. Apa ingat reporter ke apa. Kalau Tira terus je pergi bawa kereta slow je rakam muka orang tu. Biar satu Malaysia kenal muka dia.

Jiwa Lara said...

hahaha..btol 2 Tira..klu bleh pampangkan muka die 2 dpan2..pdan muke die..

GG Manchester United

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tabungan Lara

Jiwa Lara World - Bila Pena Mula Menari Menulis Kalimah Tanpa Hentinya...