Monday, April 25, 2011

Aku Seorang Perantau

mama n bapa
Kerinduan ku kepada keluarga tercinta dan kampung halaman semakin memuncak.. walaupun final exam bakal melabuhkan tirainya, tapi aku bakal menghadapi lagi satu program sebelum menerbangkan diriku ke kampung tercinta.. BiroTataNegara(BTN)?? korang tau tak pasal BTN nie.. yang aku tau la seluruh warga Malaysia diwajibkan untuk mengikuti kursus ini.. aku pun tak terkecuali jugak.. apabila tirai final exam dilabuhkan, pelajar Tahun 1 fakulti aku diwajibkan menyertai program BTN ini.. program ini berlangsung pada 30 April- 04 Mei dan bertempat di Kem BTN Selangor.. bagi sesiapa yang tidak menyertai program ini hendaklah menyatakan alasan yang kukuh.. Abaikan semua itu..

Kampung halaman yang tercinta
 semangat tidak terkira, aku sudah tidak sabar lagi untuk meninggalkan bumi UKM nie.. kampung halaman sudah melambai-lambai aku untuk pulang ke kampung tercinta.. nantikan kedatangan ku pada 05 Mei ini.. aku terpaksa bergegas pergi ke lapangan terbang pada malam 04Mei ini disebabkan jadual penerbangan aku pada pukul 6.20 pagi esoknya.. harap-harap semuanya berjalan dengan lancar dan pada program akhir BTN akan berakhir dengan cepat.. tidak sabar sudah untuk berjumpa dengan keluarga tercinta yang jauh di mata tapi dekat di hati.. love u all my family!!

5 comments:

Fizalinolie said...

Mesti sik sabar kan nak balit. Heehe.

Jiwa Lara said...

aok la..lma dh x blit kpg tok..

Miss Tira said...

BTN?? Selalu dengar PLKN je. !st time dengar pasal BTN ni. Hehehe.

P/s: Maaf lama tak menyinggah. Bercuti sementara dari blog. Hehe ^^

Dinie Syasya said...

kg Awal-Awal tu d mana?

Jiwa Lara said...

@Dinie: kat Sarawak la...dekat ngan Brunei..

GG Manchester United

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tabungan Lara

Jiwa Lara World - Bila Pena Mula Menari Menulis Kalimah Tanpa Hentinya...