Wednesday, April 27, 2011

Hari Terakhir

esok aku bakal meninggalkan bumi KIY n UKM.. sedihnya bila nak meninggalkan kawan-kawan.. sebelum balik kampung rumah akak aku kat kedah aku ada satu exam lagi.. iaitu paper fiqh ibadat dan munakahat.. kira okey la gak subjek die.. senang nak faham sikit.. sok aku exam kol 8.30 pagi.. mase jawab ada 2 jam.. aku rasa tak sampai 2 jam pun aku jawab.. hahaha.. dalam kegembiraan ada kesedihan.. sedih nak berpisah dengan kawan-kawan.. mesti nanti bila dah balik kampung rindu ngan mereka.. walaupun baru je kenal tapi macam dah kenal lama..

sedar tak sedar aku bakal melabuhkan tirai semester 2 tuk tahun nie.. ini bermakna aku sudah menjadi pelajar IPTA selama setahun.. hanya tinggal 2 tahun je la bakal menghabiskan pembelajaranku.. InsyaALLAH kalau tiada aral yang melintang.. harap-harap keputusan sem nie lebih baik dari sem lepas.. Amin...

Semua barang dah paking juz nak tunggu balik je esok.. perjalanan esok pasti memenatkan.. duduk dalam bas lebih kurang 8 jam sebelum sampai ke destinasi yang dituju.. bercuti dulu balik kedah lepas tu baru balik sarawak. sekarang memang tak sabar nak balik.. nak jumpa keluarga dan anak-anak buah..

p/s: doakan semoga esok dapat jawab soalan dengan tenang.. :)

2 comments:

Miss Tira said...

Semoga berjaya menjawab paper tu dengan jayanya. :)

Jiwa Lara said...

thnxx Tira..

GG Manchester United

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tabungan Lara

Jiwa Lara World - Bila Pena Mula Menari Menulis Kalimah Tanpa Hentinya...