Tuesday, April 19, 2011

SAYA NAK JADI BLOGLIST SIMANIS-CADBURYLADY

Minggu nie memang tak tau nak tulis ape.. otak dah tepu asyik study je.. final exam la kata kan.. nak tulis entry malas plak memang takde idea.. dalam otak cuma fikir nak study je memang tak bleh nak fikir benda lain.. memandangkan waktu-waktu tengah takde idea nie saya dengan rajinnya men'join'kan diri je dalam segmen ke, kontes ke.. ape-ape la yang membuatkan aku tak payah nak banyak fikir.. so, ri nie aku nak sertai salah satu blog list yang di anjurkan oleh seorang blogger.. kalau nak tau lebih lanjut KlikSini.. segala syarat dan terma ade kat dalam tu.. tekan je cepat-cepat.. 



aku nak tag semua yang bace blog aku nie..
kalau tak nak join pun tak pe..
takde paksaan.. okeyh!

2 comments:

Anonymous said...

Kadang-kadang otak pun Tira pun black out jugak takde idea. Hahaha. :D

Jiwa Lara said...

sme la..skrg nie asyik nk fkr final je..pas 2 sbuk plak nk g BTN..komfom x t'update blog nie..huhu

GG Manchester United

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tabungan Lara

Jiwa Lara World - Bila Pena Mula Menari Menulis Kalimah Tanpa Hentinya...