Sunday, April 10, 2011

Dilarang Masuk




Tadi pi tengok wayang ngan kawan-kawan dari UPM, UM n UPSI. Setelah sekian lama tidak berjumpa. Tadi tengok wayang Dilarang Masuk. First tengok cam takut pi memang takut pun. Takut ke??? Xdela suspen je cite tu. Pi penghujung cite tu xla best sangat... Rasenye motif utama dia adalah untuk menyatakan bahawa penjualan organ itu adalah haram. Pemberian organ hanya lah dilakukan dengan suka rela bukannya paksaan. Bagi korang yang nak tengok tu pi la tengok.. Lucu ade, sedih ade, seram ade, suspen ade...hehehe.. Tak sempat nak simpan gambar lagi dalam Cik Toshi.. Jika ada kesempatan nanti nak upload.. Maklum la lama dah tak jumpa ngan member-member lama.. 

Selamat Membaca.

2 comments:

Miss Tira said...

Masa tu tengok wayang ada citer ni tapi tengok gambar seram terus tak jadi. Lagi pun filem Malaysia ni kurang yakin sangat. Last-last tengok Sucker Punch. Terbaik!

Jiwa Lara said...

x best sgt la..1st memang la suspen..p dh p'hujung hampeh..abs cm 2 je..

GG Manchester United

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tabungan Lara

Jiwa Lara World - Bila Pena Mula Menari Menulis Kalimah Tanpa Hentinya...