Wednesday, April 13, 2011

Jelajah Blog

Mentang-mentang la esok takde exam aku pulun habis la malam nie nak jelajah blog yang tak pernah nak tersampainya.. Kat bawah nie ade senarai blog-blog yang aku jajah. Dalam blog-blog nie macam-macam benda yang aku tak tau aku boleh tau.. Aku malas la da nak mencarut lagi. Kalau nak tau sangat tu korang klik la kat bawah tu.. Kepala masih serabut lepas jawab exam Arab tadi..
Layan je la jelajah aku yang lara kat blog-blog di bawah nie.



Aku rasa cukup je la kot setakat nie dulu aku jenjalan terjah blog-blog kat atas tu.. kalau tangan nie gatal sangat nak jenjalan lagi aku hupdate entry nie.. huh, mentang-mentang esok takde exam dengan penuh keyakinan dan kekomfoman langsung tak sentuh buku. Selamat Membaca.

7 comments:

mabk.abubakar said...

hermm sudah2 lah tu.. pie study..

Jiwa Lara said...

@mabk: sok xde exam la..otak dh tepu bce arab..nk rehat..haha

kay_are said...

camtu g bace buku cepat!!esok xde pun kne bace gak

Jiwa Lara said...

@kay_are: bace blog pun ok gak la..hihi

Fizalinolie said...

Haippp! Gi belajar. Heeee. Kelak kmk org terjah.

Miss Tira said...

Semoga dapat lakukan yang terbaik untuk exam tu nanti ye. :)

Jiwa Lara said...

@Kak Fiza: terjah je la...zasssssss

@Tira: thnxx Tira..ade 6 paper je lg..lmbt sgt nak abs..

GG Manchester United

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tabungan Lara

Jiwa Lara World - Bila Pena Mula Menari Menulis Kalimah Tanpa Hentinya...